Travel (Gezi, Eğlence, Alışveriş)

Ana Sayfa Work and Travel Travel (Gezi, Eğlence, Alışveriş)
Work and Travel'ın, Travel kısmındaki; gezi, alışveriş, eğlence ve aktiviteleri hakkında yeni bilgiler edinecek, tüyolar alacaksınız.

Universal Stüdyoları | Marvel Adası, Harry Potter Dünyası

Universal Stüdyoları gezimde Marvel Island, King Kong, Jurassic park ve Harry Potter tavsiyelerimi anlattım.

İzleyeni Bambaşka Bir Dünyaya Götüren Nefes Kesici Work and Travel Macerası

Gelin birlikte Amerika'nın batı yakasına bir yolculuğa çıkalım. Birkaç dakikaya sığdırılmış binlerce kilometre ile nefes kesici bir Work and Travel macerası izleyelim.

Hollywood’da Bir Work and Travel Öğrencisi

Work and Travel ile geldiğim Amerika'daki son günlerimde Los Angeles gezimizi sizlerle paylaşmaya devam ediyoruz. İşte size kısa bir Hollywood turu.

Ne Olursa Olsun, Sizin de Work and Travel Hikayeniz Olsun!

Work and Travel’a başlamak kolay olmuyor. Benim Work and Travel hikayem de ailemi ikna etmekle başlayıp, çeşitli zorluklar atlatarak bitti.
video

Work and Travel’da 130 Gün, 3 Ülke, Tek Macera!

Work and Travel'a çıkan Çek öğrencilerin 130 günlük, 3 ülkelik macerasına tanık olun. Amerika kıtasında gezdiği yerleri gördükçe soluksuz izleyeceksiniz.

WAT 2017 : ”Her Uzun Yolculuk Tek Bir Adımla Başlar”

Work and Travel 2017 sezonunun ilk özet kliplerinden biri olan Fran JGS'nin bu videosu, Amerika'nın Old Orchard Beach, Maine lokasyonunda çekilmiş.

Bir Work and Travel Klasiği: Eğlencesi Bol Partiler

Her Work and Travel öğrencisinin Amerika'da yaşayıp unutamayacağı bir şey var. Work and Travel partileri! İşte Amerika'da parti hayatı hakkında birkaç madde.

Work and Travel Öğrencilerinin Mutlaka Görmesi Gereken 11 Doğa Harikası

Amerika'da WAT yapanların görmek için can attığı birkaç doğa harikasını sizlerle paylaştım. İşte Work and Travel yapanların Amerika'da görmesi gereken doğa harikası.

Work and Travel’da Bahamalar’ı Görmeniz için 10 Neden

Work and Travel ile gittiğim Amerika'da Bahamalar turu ile tatil yaptık. Bahamalar'a nasıl gidilir ve gezilecek noktalar nerelerdir? Bahamalar'a vize alınır mı hepsini anlattım.

New York’ta Özgürlük Anıtı’na Çıktık. Soho ve Highline’ı Gezdik

New York'ta Özgürlük Anıtı'na gittik, Soho'da gezindik, Highline'da üç beş tur attık ve Amerika'daki farklı ülke vatandaşlarınını popülasyonunu inceledik.

İrma Kasırgası’ndan Kaçıyoruz! Amerika’da Arabada 4 Gün Geçirdik!

Amerika'da İrma Kasırgası'ndan kaçan iki Work and Travel öğrencisinin büyük bir doğal afetten kaçmasını anlatan bu video, 4 günlük yorucu yolculuğun 2 gününü kapsar!

Work and Travel ile Çocukluk Hayalimi Gerçekleştirdim: Miami

Work and Travel programı kapsamında geldiğim Amerika'da, son durağım Miami oldu! Burada Gta Vice City anılarım canlandı.

Work and Travel’da Universal Studios’ı Gezdik | 200$ Değer Mi?

Work and Travel ile Amerika'da Universal Studios ile Harry Potter, Mumya, Transformers, Spider Man ve Jimmy Fallon'a gittik. Genel izlenimlerimi sizlere aktardım.

Karayip Adaları’nda 350 Dolara 1 Hafta Nasıl Gezdim?

Karayip Adaları gezisi belki de Work and Travel’da aldığım en iyi travel kararıydı. 7 gün boyunca cruise gemisiyle Amerika'nın güneyine ve Karayiplere açılmak.

Work and Travel Öğrencilerine New York Gezi Rehberi

Work and Travel'da New York gezinize bir nebze yardımcı olabilmek için 2-3 günlük ucuz, verimli ve güzel bir New York gezi rehberi hazırladım.

Work and Travel ile Washington DC’de Bir Gün

Work and Travel'da bugün Washington DC ve Beyaz Saray'ı gezdik, size de vlog tarzında bir video hazırladık, iyi seyirler.

Amerika’da Araba Kiraladık (GMC) | Washington DC’yi Geziyoruz

Amerika'da araba kiraladık. Washington DC'ye gidip Lincoln Memorial, National Amusement ve Beyaz Sarayı ziyaret ettik. Türk restoranında lahmacun yemeyi de ihmal etmedik.
video

Work and Travel’da Beyzbol Maçına Gittik! Bucket List Tamamlanıyor!

Work and Travel ile geldiğimiz Amerika'da başkent Washington DC'ye geldik. Burada beyzbol maçı izleyerek Bucket List'ten bir şeyi daha tamamlamış olduk!

New York’ta Top of the Rock, Times Meydanı ve Özgürlük Anıtı’na Gittik!

Hayallerimi gerçekleştirmek için yıllardır beklediğim gün geldi. New York'ta doğum günümü kutlamak için neler neler yaşadık. Gelin birlikte izleyelim.

Amerika’da Araç Kiralarken Dikkat Etmeniz Gereken 10 Husus

Work and Travel ila Amerika'ya giden öğrencilerin hemen hepsi araç yolculuğu yapmakta. Ancak, Amerika'da araç kiralarken dikkat edilmesi gereken birçok husus var.

SON EKLENENLER

POPÜLER İÇERİKLER

Bu içeriği paylaşın

EDUMAG içerikleri ilginizi çektiyse sosyal medyada paylaşarak arkadaşlarınızın da faydalanmasını sağlayabilirsiniz.

EDUMAG'ı sosyal medyada takip edin